آکادمی دادبه ( ایجاد شغل و حرفه )

آکادمی دادبه ( ایجاد شغل و حرفه )

آکادمی دادبه انجمن ایجاد شغل و حرفه ( دادبه : قانون جذب )) ( آموزش بورس / آموزش فتوشاپ / برنامه نویسی و ... ) ما به شما انواع آموزش های کارآفرینی و کسب درآمد های تضمینی در اینترنت وحقیقت را به طور جامع آموزش می دهیم. ( فرصت را از دست نده شغلت رو پیدا کن ، آموزش ببین و شروع کن ! )

کسب و کار اینترنتی


کسب و کار اینترنتی

 

عنوان : کسب و کار اینترنتی

در ایجا قصد داریم ضمن اینکه شمارا با اهداف و ویژگی های کسب و کار اینترنتی آشنا می کنیم ، نحوه چگونگی فعالیت در این زمینه رابه شما آموزش داده و راه های انتخاب یک شغل مناسب اینترنتی مثل فعالیت در سایت آمازون یا درآمد از سایت های کلیکی یا بورس ایران و خارج و یا ... را به شما نشان دهیم.

 

کسب درآمد به چه صورت انجام می شود؟

در دوره ای که ما درآن زندگی میکنیم متاسفانه ذهنیت منفی گرایانه ای برای اکثریت جامعه بوجود آمده که ایجاد شغل و درواقع کارآفرینی مستلزم فراهم آوردن چند فاکتور مهم مثل سرمایه گذاری بالا،داشتن فضای وسیع ، نیروی کار متخصص و قسم علی هذا می باشد.

جامعه ای مثل ایران تنها خلاقیت و علم، است که به کمک آنها می آید، یعنی هرچه خلاقیت و علم در حرفه موردنظر بیشتر، پیشرفت و رفتن به سمت قله موفقیت سهل الوصول تر و البته جذاب تر است، چراکه داشتن ایده مناسب برای ارائه یک شغل به مخاطب موردنظر میتواند سرعت شمارا به سمت جلو بیشتر کند.

مواردی را می توانیم به شما پیشنهاد بدهیم که در آن زمینه ها داشتن خلاقیت بیشتر موفقیت شماراتضمین خواهد کرد شامل : انتخاب اسم ،عنوان یا برند مناسب ، محیط مناسب برای ارائه محصول و یا خدمات موردنظر،انجام تبلیغات بجا-وسیع و جذاب، توانایی فروشنده در جذب مشتری با ادبیاتی مناسب و البته جذاب و ...

کسب درآمد اینترنتی رایگان تضمینی

 

یکی از روش های مرسوم و متداول کسب درآمد در دنیای واقعی و مواجه شدن با مشتری بصورت مستقیم و بدون واسطه است که از آغازین روزهایی که انسان تصمیم به داد و ستد و ایجاد شغل گرفت به همین شیوه اقدام کرد که تا امروزه همچنان ادامه دارد و البته این روش حذف نشدنی است.

روش دیگر ایجاد شغل و درآمد مناسب فعالیت اقتصادی در دنیای بی انتهای مجازی است با متنوع ترین مخاطب و از نگاه کسب و کار می توان گفت متنوع ترین و بی انتها ترین مشتری هایی که شما با رعایت تعدادی اصول ساده اقتصادی در این فضا می توانید خیل عظیمی از این عزیزان را متوجه حرفه یا خدماتی که ارائه می دهید کنید.

چنانچه که در ابتدای متن خدمت شما دوستان عرض کردیم، هدف ما ارائه ایده های مناسب و کاربردی با آموزش تک تک ایده ها، جهت کسب درآمد از راه فضای مجازی و حقیقی است پس در ادامه این مطلب تمرکز ما برروی این مسئله خواهد بود که بتوانیم شمارا را در این راستا کمک کنیم تا انتخابی درست در ایجاد و بهره برداری خوب از یک شغل یا خدماتی که مدنظر شماست داشته باشید. البته ناگفته نماند که با توجه به فعالیت های بالای افراد در فضای مجازی قاعدتا آموزش ها نیز به همین سبک خواهد بود مثل یک دوره آموزشی کسب و کار اینترنتی که میتواند شمارا با داشتن یک فضای آموزشی بسیار مناسب و راحت به آنچه که میخواهید برساند.

 

کسب درآمد اینترنتی

المان های اولیه برای انتخاب فضایی مناسب جهت ارائه شغل یا خدمات

- محیط کار باید حس امنیت و آرامش را برای فرد ایجاد کند پس چه بهتر اینکه ما بتوانیم در محیطی مثل خانه که این دو فاکتور را به بهترین شکل ممکن برای ما فراهم میکند باشیم.

- مورد بعدی باید محیط کار هزینه کمتری را بر ما متحمل کند پس در این دوره تقریبا درصد بالایی از افراد از حداقل تکنولوژی روز برخوردار هستند اول شما عزیزی که درحال مطالعه این مطلب هستید !

پس نتیجه میگیریم که خیلی از شغل های مجازی میتوانند به وسیلیه گوشی یا لب تاب مارا به هدفی که مدنظر داریم برسانند این فقط مستلزم خرید یک اشتراک اینترتی بسته به نوع استفاده شما از این فضا هست.

- در مواردی مثل آلودگی هوا ، شلوغی و ترافیک ، هزینه بر بودن رفت و آمدها باعث میشود تا انجام فعالیت های اقتصادی برای ما کسالت بار و خسته کننده شود یا مثلا در مواردی مثل بحران ویروس کرونا که زندگی نیم بیشتری از کشورها را تحت الشعاع خود قرار داد به وضوح روی آوردن همه به سمت کسب و کارهای اینترنتی برای کسب درآمد از این روش را دیدیم.و صدالبته افرادی که برای خرید ترجیح دادند که بیشتر از طریق آنلاین شاپ ها استفاده کنند.

پس نتیجه میگیریم عوامل زیادی که ما به اختصار برای شما نام بردیم در انتخاب یک شغل مناسب اینترنتی دخیل است تا مارا به این سمت و سو هدایت کند .

نا گفته نماند که با وجود مشکلاتی که در مورد دوم به آن اشاره شد دنیا ناچار است به انتخاب دیجیتالی شدن فضای اقتصادی چرا که هرچه پیش می رویم سیستم سنتی اقتصادی دیگر جوابگوی زندگی ماشینی و الکترونیکی بشر نیست و مهم ترین عامل جادویی برای پیشبرد زندگی هر فرد در این دوره زمان است که هرچه راه ها کوتاه تر ، مسیرها حذف و زمان های هدررفت کمتر باشد سرعت در انجام و اداره امور بیشتر است. به بیان ساده تر می توان گفت با یک ، دو دو تا چارتا زمان را به کمترین قیمت و راحت ترین شکل ممکن میتوانیم بخریم .

جالب نیست؟!

 کسب درآمد اینترنتی تضمین شده

خب ما سعی کردیم در چند سطر فواید کسب و کار اینترنتی را برای شما عنوان کنیم . در ادامه قصد داریم تا شمارا با یکی از راه های کسب درآمد اینترنتی آشنا کنیم تا اگر قصد داشتید که این شغل را جهت بدست آوردن یک درآمد خوب و ثابت برگزینید با شناختی کامل تر صورت گیرد.

آموزش رایگان بورس

بورس چیست ؟

بورس کلمه ای فروانسوی به معنی کیف پول است.که تاریخچه آن برمیگردد به قرن 15میلادی که تاجران و بازرگانان بلژیکی با تجمع مقابل خانه فردی به نام واندربورس کالای خودرا بصورت حراج به فروش می رساندند.

ذاتا شکل گیری بازار بورس در دنیا ، جمع کردن سرمایه برای شرکت ها و پروژه ها به صورت شراکت در سود و زیان در درآمد حاصل از آن فعالیت اقتصادی است.

تأسیس بورس در ایران

بورس در ایران به سال 1315هجری شمسی توسط فردی بلژیکی در قالب یک اساسنامه داخلی بورس به مسئولان ایرانی رائه شد اما به دلیل وقوع جنگ جهانی دوم بیش از 25سال بررسی این مهم به تأخیر افتاد.

*هرزمان موقعیتی بین خریدار و فروشنده برقرار شود بازار بوجود می آید که این فضا هم میتواند نمود فیزیکی و واقعی داشته باشد وهم به نوعی این فضا برای بورس میتواند شبکه بزرگ ارتباطی اینترنت باشد.

حال میخواهیم درمورد دارایی افراد صحبت کنیم که شامل دو دسته واقعی یا همان فیزیکی و کاغذی یا درواقع اسنادی است که دسته دوم بطور مثال سهام و اوراق مشارکت است.

*بازار به سه دسته بورس ارز،کالا و اوراق بهادار تقسیم می شود

 

اولی خرید و فروش پول های خارجی است که در کشور ما غیرفعال و در کشورهای دیگر به شدت رونق دارد.

دومی مورد معامله معمولا مواد خام و اولیه مثل نفت و گندم است.

مورد سوم ، مورد معامله سهام ، اوراق مشارکت و ... است که بصورت فعال و دائمی در کشور در حال انجام است.

مهم ترین مزایای سرمایه گذاری در بورس

  1. - کسب درآمد
  2. - امنیت و شفافیت در سرمایه گذاری
  3. - حفظ سرمایه درمقابل تورم
  4. - قابلیت نقد شوندگی
  • نکته: در خصوص مورد آخر یعنی مزیت نقدشوندگی باید بگوییم که یکی از ویژگی‌های یک دارایی خوب، این است که قابلیت نقد شوندگی بالایی داشته باشد، یعنی بتوان آن را سریع به پول نقد تبدیل کرد، همین ویژگی از مهم‌ترین مزیت‌هایی است که بورس را از بازارهای دیگر به خصوص مسکن جدا کرده است و افراد زیادی را جذب خود کرده است.

نحوه دریافت کد بورس

1- حضوری 2- ثبت نام اینترنتی و دریافت کد

انواع روش های سرمایه گذاری در بورس

1-مستقیم : منظور از روش مستقیم این است که سرمایهگذار با افتتاح حساب نزد کارگزاریها به صورت مستقیم اقدام به خرید و فروش سهام کند.

2- غیرمستقیم : در این روش ما میتوانیم از طریق اینترنت بازار را رصد کنیم ولی نهایتا برای سرمایه گذاری از افراد متخصص مشاوره نهایی را گرفته و در زمینه های مختلف سرمایه خود را بکار بگیریم

 

این مطالب و ده ها راه کسب درآمد فیزیکی و اینترنتی با جزئیات کامل در یک دوره آموزشی کسب و کار ( دوره نور ثروت2 ) وجود دارد و شما با تهیه کردن آن و دریافت اطلاعات با تمام جزئیات می توانید در این زمینه اشراف کامل را پیدا کنید و با داشتن یک پشتیبان حرفه ای اختصاصی که انجمن ما در اختیار شما قرار خواهد داد، به هدف پولدار شدن برسید.

 

در پایان ضمن تشکر از شما مخاطب عزیز بابت وقتی که صرف مطالعه این مطالب کردید باید عرض کنیم که جهت آشنایی و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه کسب و کارهای اینترنتی و غیر اینترنتی و دوره آموزشی کسب و کار به نام نور ثروت 2 و در نهایت دریافت مشاوره در این زمنیه از طریق راه های ارتباطی زیر با جناب آقای مهندس هومن مهدوی در تماس باشید تا به بهترین شکل به سمت مقصدی که مدنظر شماست هدایت شوید.

آکادمی دادبه درقالب یک دوره آموزشی به نام نور ثروت 2 با یک مشاوره ایده آل اقتصادی و یک انتخاب درست در زمینه شغلی میتواند شمارا صاحب یک شغل و به دنبال آن درآمد عالی کند .

در ادامه شما را دعوت می کنیم به شرکت در دوره ی نور ثروت 1 که به رایگان در اخیار شما عزیزان قرار گرفته است

برای شرکت در دوره رایگان ما به کانال آپارات یا یوتیوب ما مراجعه کنید

 

با آرزوی موفقیت و بهروزی برای شما عزیزان آکادمی دادبه

 

  انتشار : ۲۶ فروردین ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 120

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تهران ، تهران

تمامی حق و حقوق سایت متعلق به آکادمی دادبه ( انجمن فرهنگستان قانون جذب ) می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما